fredag 1 juli 2011

I've searched through every open door 'til I found the truth

Resan till kiruna är bokad vilket betyder att lägenheten är vår! Är så sjukt glad över det, att slippa bo på björnbyn ännu ett år. Mamma har gått igång på att flytta mig nu så ett besök på jysk och ett på ikea har hon utlovat. Hade jag kunnat göra frivolter så hade jag gjort det för så mycket älskar jag (se ogillar) jag sådana affärer. Stort plus med ikea är dock att där finns en barnavdelning och mat. Ännu bättre är det att på ikea i älmhult ligger det jämte varandra!

Känner mig riktigt duktig idag faktiskt, jag har lyckats avsluta flera saker. Det hela började med att jag blev klar med tröjan jag har sytt om (det jag inte ville berätta om förut), moppen är helt färdigputsad nu och jag lyckades se klart en film utan att somna. Det sista kan delvis bero på att det var dirty dancing, en av de bästa filmerna som någonsin har gjorts. Hela filmen är underbar och som grädde på moset kommer sista dansen där jag varenda gång sitter och ler ett brett leende. All kärlek till den!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar