torsdag 9 juni 2011

I just cant wait till the day when you knock on my door

Den där känslan som jag har i kroppen är underbar, jag vill aldrig låta den försvinna. Det var längesedan jag var såhär glad och lycklig rakt igenom. Hela denna dagen har varit bidragande till att jag mår så bra.

Mitt lilla äventyr blev av som planerat. Jag mötte sebastian, vi bestämde oss för att gå någonstans utan mål. Vi vandrade väl på en bit tills vi kom fram till lekplatsen vid ok och enligt min vandrarkompis var den ombyggd sen senast så vi var ju tvungna att spana in den. Jag kände mig lite som ett barn igen när vi åkte rutschkana och gungade. Hela lekplatsbesöket slutade med att jag somnade i gungan, bra jobbat frida! Vi fortsatte och snirkla genom kiruna och det hela slutade att vi kom hem till honom och tittade någon serie som jag har glömt namnet på. Med andra ord, ett väldigt trevligt sätt att spendera sin torsdagseftermiddag/kväll på.

Men inte var det slut med vandrandet där. Jag bestämde mig för att gå en runda till för att njuta av vädret men istället för att gå själv plockade jag upp erik så vi gick en runda. Gick inom lägenheten, lånade en linjal av micke (tack micke!), mätte garderoben och konstaterade till min stora lycka att tvn går in där! Vi fortsatte att gå mot luossa och nästan ända framme vände vi och gick tillbaka.

Vädret har varit helt underbart och gjort mig riktigt glad idag. Mer sådant här väder och fler sådana här dagar tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar