tisdag 14 juni 2011

Vad har du gjort med mina tankar, de tänker bara på dig

Hemma är jag och bort vill jag. Mina farhågor om att det inte finns något att göra hemma har verkligen besannats. Halva lördagen spenderade jag i kyrkan med att öva och sedan spela till en mässa. Det var väl ändå ganska kul eftersom jag fick spela så mycket och att det var kul att träffa folk jag inte har träffat på ett år. Söndagen gjorde jag... ähh... jag vet faktiskt inte. Gårdagen städade jag och systern min huset och lagade mat och marängtårta till päronen. Vilka underbara döttrar de har.

Hittills idag har jag bara ätit. Kul liv liksom. Jag tror mamma nyss lurade ut mig på promenad men jag vet inte om jag ska dyka ner bakom moppen och fortsätta att pilla med den lite. Den ska förövrigt vårstädas (lite sent men) innan den ska ut och köras med. Det känns lite illa att alla tar bilen överallt medan jag sitter hemma och putsar min moppe. Men men, det är mitt intresse så. Kanske ska förtydliga att jag inte sitter hemma och putsar en ny scooter utan den är min puch maxi sen tidigt sjuttiotal jag pillar på. Ett av mina intressen som sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar