tisdag 7 juni 2011

There's a choice we're making

Dagen försvann vart? Ingen aning. Tog en välförtjänt (eller?) sovmorgon och antagligen försvann dagen där. Men vad gjorde det, det var helt klart värt det! Det enda jag har hunnit med är kemiplugg och ett långt telefonsamtal med pappa. Synd att man behöver betala för hela samtalet och inte den delen som man verkligen säger något. Hade det varit så hade räkningen för detta samtalet gått på mycket. Det var tyst. Men allt som behövde redas ut reddes ut så det var ju bra!

Vill passa på att tacka mattias och sebastian som har fått mig att börja spela tetris på varje lediga (och inte lediga) stund. Jag har blivit riktigt beroende av det även fast jag är kass på det. Men det är kul och roar mig så man får väl se det som en positiv sak.

Fem dagar kvar tills jag åker hem och jag känner hur det börjar krypa över mig. Jag vill ju inte åka hem. Det är ju enligt ryktet varmt hemma och svettas och solbränd vill man ju inte bli. Eller? Nej, det är bäst att stanna kvar i kiruna och frysa lite.

Strasbourg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar