torsdag 1 december 2011

You make me live whatever this world can give to me.

Dålig start på dagen, sämre fortsättning och ett besök på akuten. Tack och lov var det inte jag som råkade illa ut utan malin. Stackarn halkade på den isgata som hela kiruna är just nu och slog sig rejält. Tror aldrig jag har sett en människa vara så blek som hon var när jag kom in i rummet. Som tur är kom hon ut från sjukhuset senare under dagen med en hjärnskakning, stukad handled och ont i rygg och nacke. Stackarn!

Dagen har dock inte slutat lika illa som den började. Jag lyckades komma hem, äta lite för att senare packa ihop mina saker och gå bort till jesper för att lyssna på hockey. Färjestad torskade med 2-3 efter förlängning  medan hv vann med 3-2 efter straffar. Det funkar väl, fick i alla fall en poäng med oss! Fick även lite matte gjort vilket känns skönt då jag började på kapitlet som vi ska ha prov på på onsdag idag. Blev betydligt gladare när jag var där vilket betyder att dagen som nu går mot sitt slut, slutar bra! Är så glad att det finns männsikor som alltid kan göra en glad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar