måndag 26 december 2011

Hey, hey, hey I feel the mambo, aiya!

Annandag jul. Tiden går snabbt när man har roligt! Har hunnit med två saker idag. Klockan ringde vid halv sju för att 45 minuter senare sitta i bilen på väg mot mellandagsrean på elgiganten. Vi bestämde oss att åka dit vid tolv-ett någon gång på natten för jag hade bestämt mig vilken mobil jag skulle ha. Hem kom vi inte bara med mobilen utan även med par skydd till den och en dator och mus till mamsen. Lite sådär impulsköp!

Under hela dagen gick jag från soffan endast då jag skulle äta. Var lite däckad... Fick så dåligt samvete nu ikväll så lite innan halv elva började jag träna. Bättre sent än aldrig säger man va?

Annandag jul som sagt. 26 december. Det är inte vilken dag som helst utan en speciell dag, Jespers 18-årsdag! Får ta och gratulera dig på denna väldigt efterlängtade dag! Ha en riktigt fin dag, det förtjänar du!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar