tisdag 20 december 2011

Like they have any right at all to criticize.

Jag är hemma, väskan är uppackad och jag börjar redan stöka ner rummet. Allt är som det ska! Kändes väl skönt att komma hem, mest för att slippa sitta och svettas på ett flygplan mer. Hade ändå tur, alla flyg gick som de skulle och jag fick min väska.

Hade ännu mera tur när jag kom hem då man hittade en påse med mina nya converse vid sängen. Åhh vad jag glad jag var på systern då! Var inte lika glad när jag kom på att jag måste betala för dem.... Men det gjorde nästan ingenting för jag blev nyss ännu gladare då jag upptäckte en sådan tröja i garderoben som jag har kollat på ett bra tag. Hoppas bara att det inte är någons utan den är skänkt till mig. Hoppas!

Måste bara avsluta med några ord som en vis man sa till mig alldeles nyss. Önskar att jag var lika vis som honom.

"Floden kommer alltid att besegra berget. Inte genom styrka, utan genom ihärdighet."

Mina nya sötnosar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar