onsdag 21 december 2011

I need your grace to remind me to find my own.

Har en underbar nyhet, tröjan var min! Eller den blev min... Jag bytte den mot ett par chinos, helt klart värt det! Tror ingen annan kommer tycka om den men vad gör det, den är helt underbart skön! Känner att julafton närmar sig allt mer men det känns bra, känns som jag har ganska bra koll på allt som ska göras innan.

Kände att jag hade så bra koll så jag till och med hann spela fiol idag. Det är något jag inte har gjort på typ 1 ½ år så det kändes... Ja, det kändes som det inte alls var så längesedan. Visst, det lät väl inte så vackert i början (det har det iförsig aldrig gjort för mig) men fingrarna hängde med riktigt bra!

Imorgon kommer förhoppningsvis bli en sådan dag som jag har längtat till så mycket. Såhär på pappret ser det bra ut (ja, jag ska bli sportkommentator), och förhoppningsvis blir det likadant i verkligheten.

Min nya älskling!

2 kommentarer: