torsdag 8 december 2011

I figured you out but now it's too late.

Borde egentligen plugga matte till nationella som är på tisdag men jag orkar verkligen inte. Allt vad motivation är som bortblåst. Vill bara lägga mig och sova och sova ända tills det blir jullov. Tack och lov kommer sebbepånken om ett par timmar och imorgon är det luciabandy, det ska bli riktigt härligt! Känner att vårt ihopmixade lag kommer klara detta bra, nej galant!

En rolig sak till är att jag hittade ett väldigt fint klipp idag. Det är väldigt mumsigt och innehåller Peter Johansson. Kan det bli bättre liksom? Nej, tänkte väl det. Eller jo det kan det. Jag kan få gå på en konsert. Det skulle vara underbart att göra det! Att bara få sitta ner, titta på något och höra musiken strömma in genom öronen.

Jag vill på konsert, nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar