torsdag 22 december 2011

Mitt hjärta är bebundet allt med en sorg så stor och därför mina tårar rinner för dig min lilla vän som jag haver i mitt sinn.

Dagen blev exakt så fin och bra som jag hade trott. Alla andra runt omkring mig som jag har träffat kanske inte har haft det men jag hade riktigt trevligt idag.

Började dagen med att slå in lite julklappar. Eller julklappar och julklappar, tre av de fyra som ska vara med i julklappsleken är inslagna, resten får jag ta imorgon. Fortsatte med att bli upphämtad för att äta lunch på liljas, men inte ensam utan med marcus. Har inte träffat honom på hur länge som helst så det var riktigt kul att se honom igen. Jag tyckte det i alla fall!

Lyckades komma hem säkert igen för att fixa en sista julklapp. Blev lite påskyndad av papsen som tyckte att jag skulle skynda mig för annars skulle vi komma sent. Vill ju påpeka att vi var först dit.... Dit vi skulle var till hallabro där vi skulle spela och äta. Hade sett fram emot det. Dels för att få spela låtar jag faktiskt känner igen och dels träffa människor som jag inte har träffat på väldigt länge. Spelandet gick väl inte så bra, det kan jag erkänna. Dock var det betydligt trevligare att träffa vissa personer som jag har sett fram emot att träffa även fast tiden gick för snabbt...

Har även börjat arbeta ut planer för sommaren. Har planer. Har planer i planerna. Har drömmar i planerna i planerna. Planer som är långt ifrån säkra. Planer i planerna som är ännu osäkrare. Drömmar i planerna i planerna som aldrig kommer hända. Ändå blir jag besviken när de inte händer. Tufft liv.

216 dagar kvar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar