tisdag 13 december 2011

Vår jord är fri, himlen öppen nu är.

Dagen fortsatte tack och lov inte i samma hemska stil som den började i. Har lyckats se tre stycken lucia-tåg idag och jag måste säga att jag är väldigt imponerad. Först av hjampis, wow alltså! Var nog det finaste luciatåget jag har sett. Lyckades se det två gånger då de kom till gallerian då vi var och fikade. Sedan kom rymds egna. Det var bra det med, men bästa insatsen stod ändå jesper för. Han gjorde en av rymds traditioner, sjunga oh helga natt på ett litet speciellt sätt.Ska försöka få upp videon på det men den krabbar just nu och jag orkar inte bråka med det....

Lyckades få dagen lite bättre då jag och jesper gick ner till stan för att leta julklappar. Jag hittade ingenting medan han hittade en del. Trots det känns det ganska lugnt på den fronten. Vi lyckades också ta en fika då vi träffade på hjampis luciatåg gång två. Helt underbart denna gången med! Hann också med en trevlig pysselkväll på skolan innan jag nu borde göra något vettigt... Men nej, det får bli vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar