fredag 16 december 2011

Under the coconut tree, you be chilling with me.

Biologin är över, det gick väl. Ja, vi väntar till på måndag och ser hur det gick. Den är över i alla fall och det känns skönt! Det är också skönt att astronautkunskapen är klar och inskickad. Nu är det bara historian kvar, sen tar jag lov. Ikväll hade jag ändå en försmak på lov. God mat, tända ljus och ett vänner-avsnitt gjorde kvällen.

Har även lyckats vara effektiv och städat hela rummet ordentligt och flyttat omkring på lite saker. Eller ja, en tavla är uppställd, det är väl det som är ändrat. Har också hunnit spela och lära mig en ny låt. Det var riktigt skönt att bara spela av sig alla tankar.

 Denna sköna kväll var ändå inte det jag ville ha. Jag hade inte velat vara hemma ikväll. Jag hade velat ut men min förkylning stoppade mig. Tack och lov och har jag vänner som dansar för mig med. Eller en gör det, en riktigt fin vän. En som betyder mer och mer för mig. En som verkligen förstår sig på när jag behöver muntras upp. Ta bara idag som ett exempel. När jag kommer in i klassrummet, stressad över provet, står det en fras på tavlan som är väldigt speciell, som alltid får mig le och komma på bättre tankar. När jag sedan var hemma och var ledsen över att jag inte kunde ut ikväll kom det en statusuppdatering som betydde så mycket. Ingen annan kanske hade brytt sig om den men för mig betyder den fruktansvärt mycket. Kan inte tacka nog för att du finns. Tack!

I'll always remember.
 
Finaste tavlan är äntligen uppe igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar