måndag 9 maj 2011

Vart du än går finns du inom mig

Det känns lite fel att fundera på om det är dags att gå och lägga sig när klockan är kvart i åtta. När klockan är ställd på 03:15 så känns det som att jag borde sovit för ett tag sedan. Lycka till att sova nu förresten. Känns som att det kommer att bli en lång och seg resa imorgon men vad gör det när jag vet att om exakt ett dygn befinner jag mig i paris! Det ska bli underbart skönt att komma ifrån skolan, kylan och alla tankar. Bara lämna allting hemma och ha riktigt kul. Sömn kan jag ju glömma de här dagarna med tanke på att det känns som vi ska åka hälften av tiden. Men vad gör det, jag kommer bort från allting!

Borde egentligen pluggat matte med tanke på att vi har tre matteprov nästa vecka och jag fattar ingenting av det. Borde också ha städat rummet men jag orkar inte det... Istället ägnar tiden åt att spela, lyssna på brolle (har fastnat för denna låten med honom) och sjunger så fint som bara jag kan.

Är förövrigt sjukt stolt att jag har lyckats packa ner allt i ett handbagage. Jag är annars otroligt dåligt på att packa så detta är ett stort framsteg. Så jag säger det en sista gång. Paris, here we come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar