torsdag 19 maj 2011

It's raining men!

Ingen hade pippi-tröja idag. Oväntat? Nej. Tyska där vi var fem personer, matteprov som gick som det gick och engelska nationellt muntligt. Helt ovärd dag. Men ett av mina problem är lösta. Det problemet hur jag skulle överleva matteprovet. Nu är det bara det andra problemet kvar och det ser ut att bli lite värre...

Utanför regnar det och inte har jag något emot det, det är lite mysigt. Då kan man sätta sig i fåtöljen och titta på tv med lite mindre dåligt samvete. Har knaprat i ett paket med tuc idag. Helt sjukt vad det är gott och beroendeframkallande. Det smakar egentligen inte så mycket, det är mest bara kex och salt. Men nu ska jag försöka resa mig upp, ta tag i livet och städa rummet. Det behövs verkligen!

Min nya stora kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar