måndag 30 maj 2011

Sooner or later it's over, I just don't want to miss you tonight

Jag sitter och pratar i telefon med mamma när dagens snällaste kommentar fälls. Hon tittar på djursjukhuset och ser en leguan på TV och säger i telefonen "när jag såg den tänkte jag direkt på dig, ni är så lika". Tack för den mamsen!

Annars har dagen bestått av hälsokontroll, kemi och redovisning av projektarbete. Det var riktigt kul att kolla och lyssna på vad de hade som projektarbete. Det satte väl lite griller i huvudet för jag har efter flera månaders funderande kommit på vad jag kan ha som projektarbete. Tro det eller ej så har jag kommit på två stycken olika saker. Det ena är väl lite större än det andra. Det har jag också lite problem med hur jag ska lyckas och genomföra det. Det andra skulle väl kunna gå och genomföra, om jag har lite tur och lyckas hitta något sätt att knyta det till programmet.

Kom förresten på att inlägget om frankrike aldrig ha kommit. Det kommer väl någon gång, tror jag... Det kommer en bild nu i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar