onsdag 18 maj 2011

If you can read between the lines you will understand what I mean and what I want

Glömde förresten berätta om dagens roligaste sak. Det säger ganska mycket om hur rolig min dag har varit. Den var egentligen inte heller rolig, bara fail. Fyra eller fem stycken i klassen har pippi-tröjor. Just idag bestämmer sig jag, pow och maja att ta på sig våra utan att ha pratat med varandra. Det måste sett lite smått konstigt ut när alla tre gick runt med likadana tröjor. Sen att jag och pow satt ute i soffan helt ensamma med likadana tröjor gjorde inte saken bättre. Ville bara visa hur snygga vi var i soffan så jag lånade bilden pow! Någon som ska ha pippi-tröja imorgon kanske?


Har också bestämt mig för att sluta plugga nu. Min hjärna är fylld så det svämmar ut genom öronen men ändå förstår jag ingenting. Får du inte ihop ekvationen? Rita en graf över det så blir det säkert lättare! Eller? Nej, graferna och jag har gjort slut. Bara så att alla vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar