söndag 6 mars 2011

Dag 06 - typ av killar jag faller för

Jag hade bilden av de killar jag faller för klar framför mig. Det var snygga killar med lite rufsigt hår och lite sådär lagom muskler. Men oj så fel man kan ha! Däremot vet jag inte vad det är hos killar som gör att jag faller för dem. Jag hade en teori att de måste ha något som gör de speciella men sen kom jag på att det har väl alla? Sedan tänkte jag vidare, måste de ha något väldigt speciellt? Jag vet fortfarande inte vad det är jag faller för men en sak vet jag, jag faller inte för det uppenbara. Med det menar jag att om vissa killar är alla bara "åhhh! vad snygg han är! jag vill ha honom!". Visst han kan vara snygg men inte så man skulle vilja något mer. Nej, jag vet inte vad jag faller för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar