söndag 27 mars 2011

Dag 27 - någon jag ser upp till

Jag ser upp till dig. Eller rent tekniskt ser jag ner på dig eftersom du är ett par centimeter kortare än mig. Känn på den du! Jag har inte känt dig överdrivet länge men det räcker ändå för mig att se upp till dig. Att man kan vara så stark som person och ändå orka bry sig om att hjälpa andra är fantastiskt. Det är rent av beundransvärt. Så mycket som du har hjälpt mig den senaste tiden kommer jag aldrig kunna tacka dig för. Du kanske inte tycker det är så mycket gjort men du skulle bara veta hur mycket det betyder för mig. Dina tankar och värderingar borde fler på denna jorden ta del av, det skulle bli en lite bättre värld då tror jag. Därför tackar jag dig än en gång för allting, för i mina ögon är du mer än en vanlig människa, du är speciell!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar