tisdag 27 maj 2014

When I'm wiser and I'm older.

Ska erkänna att jag var ganska spänd när jag rullade mot jobbet i lördags. Inte för att det var första gången för min del efter avslutad upplärning, utan för att det var lördag en lönehelg. Visade sig att jag inte hade behövt vara orolig, jag överlevde. Det gick faktiskt ganska bra även om jag bitvis kände mig som om jag gjorde 29 saker men inte färdigställde någon. Hade en riktigt bra dag då jag fick jobba med den bästa av de bästa. Så kul vi hade! Vi hann med att inleda ett förhållande, gifta oss och skilja oss på en dag. Det ni! Jag känner mig så lyckligt lottad att jag får jobba med så bra människor.

Är ni förresten sugna på någon ny sak? Jag är på köparstigen. Gymkort, nya skor (de inhandlas dock imorgon) men bäst av allt är ändå biljetterna. Jag planerar för en gångs skull i förväg och har bokat biljetter till i februari. Då smäller det, då är det nämligen dags för Peter Johansson i Champions of Rock. Herregud som jag längtar. Som tur är det två konserter med honom tills vi är där. Med tanke på att jag inte vet hur mitt liv ser ut då så bokade jag två biljetter utan att ha någon att gå med. Det är så man gör.

Har tagit tag i mitt liv och börjat träna. Ett pass avklarat och vi får se hur det går. Idag har det dock blivit slavat med smörgåstårtsgörande. Okej då, det är så kul så slavande är inte rätt ord. Imorgon så gäller det dock. Pyntande och avsmakning. Ser fram emot det!

Hittade lite skor. Kanske skulle använda dem.



Blev lite sugen på leverpastej...



4 kommentarer:

  1. svar på kommentar: Haha men åh fina Frida då! Det var alldeles för länge sedan vi sågs, det känns så galet. Saknar dig och allt med.. Är allt bra med dig? Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är helt sjukt längesedan! Allt är bara bra här! Hur är det med dig? :) Kram

      Radera
    2. Vi borde verkligen ha en återträff någon gång. Så synd att det inte blev något i vintras. Skönt att höra att allt är bra med dig, med mig är det också bra! Kram

      Radera
    3. Jo men det måste vi verkligen! Åhh vad kul det skulle vara :D

      Radera