torsdag 15 maj 2014

15 maj 2014

Inget jobb idag. Nejnej. Dock var det inte att sitta på latsidan för det. Åkte till Karlshamn för att se om jag får bli blodgivare. Vet fortfarande ingenting utan nu är det bara att vänta och se. De fick i alla fall lite blod att titta på. Höll dock på att bli utkastad när hon tog blodtrycket på mig, satte personligt rekord med 92/49. Jag är stolt!

Dagen slutade inte där. Nej jag mötte upp Marcus som så snällt kom och hämtade mig. Att det finns människor som efter något eller par år utan att har träffats fortfarande kan känna en så väl. Finns så mycket mer jag skulle kunna säga men det får vänta, i alla fall en liten stund eller tills när rätt person frågar. Summa av kardemumman så hade jag i alla fall en riktigt riktigt bra eftermiddag. Nu har jag vara lite tankar att ta tag i!

Kvällens trevliga var att artisterna till Korrö har släppts. Hazelius/Hedin, Quilty, Väsen, Drakskip. Listan kan göras lång! Åhh så bra det kommer att bli! Har förövrigt snöat in på katter för tillfället. Det hör ihop med tankarna som ska ta tags i, men nog om det. Snyggingen nedan är ju så underbar! Det räcker med att titta lite snabbt på den så börjar jag skratta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar