tisdag 10 januari 2012

This is the year, part 2

En fortsättning på 2011

Juli
Blev kär i frida öhrns röst, åkte till kiruna och flyttade. Jag var med om flera magiska ögonblick, ett var att en varm sommarkväll se cookies n beans & peter jöback. Ett annat sådant ögonblick var korrö folkmusikfestival. Oj vad jag mådde bra under de timmarna. Det är något jag har levt på lång tid efter. Jag var hos sebastian och mådde underbart, helt underbart!

Peter Jöback

Cookies n Beans


Treva @ Korrö



Augusti
Gjorde makroner, misslyckades med makroner, såg strum & eric saade. Fick besök av pojken och vi degade runt. Åkte upp till kiruna, började skolan och lärde känna jesper bättre.



Eric Saade


September
Fick panik över skolan, tröttnade på allting, vandrade i nikkaluokta. Fyllde år och fick världens finaste besök.


Världens finaste paket!

Oktober
Såg ale möller och olle linder, en helt underbar upplevelse som både gav mig ångest och så mycket mer energi. Såg också ett underbart norrsken och meteorregn. Åkte hem och upplevde en av de allra, allra bästa stunderna i mitt liv. Den 29:e oktobersåg jag peter johansson. Jag kommer aldrig glömma den konserten, jag kommer inte heller glömma den efterkommande skivsigneringen. Gud vad underbar han är!

Olle Linder

Ale Möller

Peter Johansson

November
Var hos pojken, åkte upp till kiruna igen, upptäckte the ark, blev förälskad i ola salo. Träffade nytt folk, började längta till julen och fick upp julsakerna.




December
Hade julkalender, besökte akuten, bakade, pimpade pepparkakor med finaste, kom på en dröm om framtiden, blev förälskad i victoria secret. Lyckade komma hem och fira jul med släkt & familj. Åkte och spelade med folk jag inte träffat på ett bra tag. Var hemma och träffade och fikade med fint folk. Avslutade året på stället där jag trivs som bäst, hos sebastian.


Börje & jackeboii

Nyår!

Sista bilden för 2011, detta var mitt fina nyår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar