onsdag 25 januari 2012

Think of me.

Föräldrardagar i skolan nu och sambons mamma har precis anlänt. Min familj är ju lite speciell så de kommer nästa vecka, lite efter alla andra men för mig gör det ingenting. Tänkte kolla på norrsken i kväll igen om att få se ännu ett fint norrsken men så blev det inte. Absolut tomt på himlen innan det molnade på rejält så allt blev tjockt. Trots det var det en riktigt fin kväll.

Iklädd kläder så jag såg ut som en michelin-gubbe gav jag mig ut. Gick en sväng i järnvägsparken innan jag placerade mig i en snödriva. Det var helt underbart och bara sitta där och se hur de tunna molnen hade bråttom över himlen. Att sedan lägga sig i snön och bara tänka på de tankar som dök upp i huvudet en efter en var riktigt skönt. Ja, det var riktigt skönt att ligga ute i snön och bara vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar