torsdag 12 januari 2012

Du sa rädslan den går över men den där oron stannar kvar.

Om det går dåligt i skolan är det inte mitt fel, det är tv4:s fel! Om kvällarna då jag pluggar som bäst har de satt in riktigt bra tv-program. Klockan åtta; sveriges mästerkock. Klockan nio; biggest loser sverige. Två riktigt bra program som täcker in det jag tycker om. Fin mat, god mat & nyttig mat. Skulle vilja lära mig göra just fin, god & nyttig mat.

Tycker alla borde tänka en sak, alla som dömer folk efter musiksmak. Hittade ett inlägg på en logg på facebook igår. Frågan som någon hade ställt sig var "Vad är det för skillnad mellan folkmusik och världsmusik?". Det självklara svaret på den frågan är som en svarade "Själv lyssnar jag på musik och lyssnar igen om jag tyckte att det var bra.". Är musik bra så är den, det spelar ingen roll vilken genre det är. Glöm inte det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar