lördag 28 januari 2012

I didn't mean to cause you pain, I didn't mean to cause you trouble.

Har tappat allt vad motivation heter. Kan bero på att mitt lår tjabbar med mig, kan bero på något annat. Vi säger att det är låret så finns det en orsak i alla fall. Känns inte riktigt praktiskt att det enda jag är sugen på är laga och äta mat. Men man ska inte klaga på det, jag fick en riktigt god middag igår kväll av mig själv. Fläskkarré i ugn, stekt potatis och en underbar svampsås till det, smaskigt!

Ikväll bjuds det på något pizzaliknande och en tvkväll framför gladiatorerna. På tal om gladiatorerna, måste bara igen tipsa om gladiatorn primes blogg - aldrig vila. Det är träning, mat, tröjor, ännu mera träning och flera videobloggar. Kolla in den, ni kommer inte ångra er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar