söndag 15 januari 2012

Home is wherever I’m with you.

Fredagsmys, ja det blev lite av. Lördagsmys, nej det hoppade vi över. Slocknade vid nio - halv tio tiden av att jag var så uttråkad. Lyckades trots det sova ända tills klockan nästan visade nio. Tolv timmars sömn och man hade hela dagen framför sig, när hade man det senast? Trots det känner jag mig trött i kroppen, kan bero på att jag senaste dagarna har tränat mer än vad min stackars kropp är van vid. Men det är en härlig trötthetskänsla så den får vara kvar där utan att jag klagar.

Har suttit och lyssnat och drömt mig tillbaka till en varm tid för några månader sedan. Det var en fin tid. En tid som jag längtar efter. En tid som förhoppningsvis kommer komma tillbaka. För det är mitt mål med livet, att få tillbaka den tiden. Och det ska jag lyckas med, för det är något jag verkligen vill. Därför lyssnar jag på denna låten som påminner mig om 500 days of Summer och den påminner mig om den härliga tiden. Men fråga mig inte varför den påminner mig om det, den bara gör det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar