torsdag 27 januari 2011

Woooooooow!

Jag trodde att månuppgången skulle vara det häftigaste jag har sett men icke sa nicke! Precis nyss under matten hör man matteläraren johan säga så försynt som bara han kan göra: "Ähh... Jag tycker ni ska komma ut och kolla på detta..." Hela klassen halvt rusar bak och ut genom klassrummet. Min tanke var väl vad fasen detta är för skämt. Men när jag kommer ut så förstår jag honom. Uppe på himlen ser man världens coolaste moln; pärlemormoln. Det är svårt att beskriva hur det såg ut men det var verkligen som mjukt pärlemor på himlen. Jag tog några kort med mobilen så jag får se hur de blev sen när jag kommer hem. Jag lovar att det kommer upp ett kort senare även om det inte blir bra. Nej, nu ska jag tillbaka till mattebokens mystik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar