tisdag 18 januari 2011

18 januari, plugg!

Jag säger bara en sak, jaghatarattpluggatillslutproviastronomi! Just nu har jag lust till att slänga boken rätt ut, rätt ner i snön och bara låta den ligga där och ruttna. Visst, jag tycker rymden är intressant men jag orkar inte detta provet! Känns som jag sitter och gnäller lite nu. Förlåt, jag ska genast sluta med det.

Letandet efter egen lägenhet här i Kiruna går vidare även om jag inte har gjort några framsteg. Det är bara samma gamla lägenheter som är lediga och en 2:a känns lite överkurs om jag ska bo ensam. Hittar jag inte något boende så blir det till att bo kvar här på bb ett år till. Känns inte jättelockande med tanke på att alla andra ska flytta härifrån.

Men men, nu blir det att ta tag i mitt liv för astronomiboken väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar