fredag 21 januari 2011

Chilldag

Dagen idag har nog varit en av dom mest chill på länge. Genomgång av observatoriet, fika, pizza och sen blir det till kinder! Jag är inte jättepepp på det just nu men det löser väl sig på något sätt. Även om dagen har varit chill så har jag varit långt ifrån glad hela dagen. Jag orkar inte längre att folk kommer och går som de vill, gör som de vill och att allt ska vara på deras premisser. Jag trodde att jag skulle slippa det när jag flyttade upp hit men ack vad jag bedrog mig. Det är bara värre här och det gör mig så frustrerad! För varje dag som går och jag får stå ut med detta byggs det bara på på vallen inom mig och snart brister det. Tack och lov finns det ändå vettigt folk som man slipper känna så med utan man har bara kul med dem. Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar