söndag 23 januari 2011

Dagen idag?

Nej dagen idag vet jag inte vart den har tagit vägen. Jag lyckades sova nästan 13 timmar inatt vilket var välbehövligt eftersom jag inte sov överdrivet mycket kvällen innan dess. Som sagt dagen idag, vart försvann den? Jag skulle ju vara duktig och plugga tyska hela dagen men det sket sig. Det enda jag har åstadkommit idag är att titta på skidor, varit ute och gått en lång runda, lagat mat och läst igenom tyskaglosorna en gång. Känns som att det blir till att plugga järnet imorgon. Nämen oj jag glömde det, vem är det som ska stå och trampa snö i två timmar imorgon? Jo jag. Känns lite som att jag kommer att känna mig lite som en apa i en bur när alla kirunabor kommer gå förbi och undra vad i fåglarna vi håller på med. Eller man kanske gör sånt ofta här uppe, vem vet? Det känns också lite som att jag kommer att han lite problem att gå imorgon och speciellt dagen därpå. Så någon med bil kan gärna få bli min chaffis de två dagarna! Ni kanske undrar varför vi ska trampa snö, det undrar jag med. Nej men det ska bli 6 st kuber med riktigt hårt packad snö som några estetelever ska göra skulpturer av sedan. På tal om snö, jag bjuder på en bild tagen innan jul på just snö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar