måndag 24 januari 2011

Ny låt

Tyskaprovet imorgon kommer att gå perfa, jag lovar! Eller inte... Vet i fåglarna vad jag har gjort idag med tanke på att det enda jag har gjort är att trampat snö, haft kemi & ätit. Eller jo, jag spelade nyckelharpa med. Jag vet inte varför men så fort jag tar upp den så försvinner tiden väldigt snabbt. Konstigt... Jag hann iallafall lära mig en ny, fin låt idag. "Låt till far" heter den för er som vill veta. För er som inte ville veta, synd om er! Förhoppningsvis dimper noterna på vaggvisan som camilla skickade idag ner i brevlådan imorgon. Då ska här spelas vaggvisa så hela björnbyn sover! Snötrampandet idag gick lättare än vad jag trodde. Det kan iförsig bero på att matte och maja hade trampat ganska mycket innan jag kom dit. Nu ska jag slänga mig över tyskaböckerna en sista gång innan provet. Weeeh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar