onsdag 26 januari 2011

Inte över det än...

Har fortfarande inte riktigt kommit över det där vg-poänget som saknas. Det har bara gått 20 minuter men ändå. Vill som sagt bara gå och sura nu. Jag vet att ni tycker att jag är töntig som blir sur över att jag inte fick mvg. Ledsen, men sådan är jag. Speciellt eftersom det var ett enda poäng!! Kändes inte som jag behövde detta just nu med tanke på allt annat som har hänt. Men men, det blir väl att komma hem (om jag överlever matten & badet) och plugga röven av mig på tyskan till imorgon. Fast det känns ändå ganska meningslöst eftersom det är muntligt och jag ändå kommer glömma allt när jag väl står där. Nej, istället blir det nog att spela nyckelharpa tills mina grannar börja klaga och då börjar jag med mitt andra projekt just nu; leta bodhran. För er som inte vet så är bodhran en irländsk trumma. Jag har funderat på att skaffa en i ett par år nu men det har inte blivit av. Igår skickade jag iväg ett mejl till Irland med frågor om vad man skulle tänka på och så. Tro det eller ej så fick jag svar 20 minuter efter jag skickade. Värt att tillägga är att jag skickade mejlet vid 10 på kvällen. Snacka om service! Det värsta är att det kostar en hel del... Eller en del iallafall. Bara frakten går på 30 euro... Kanske dags att börja leta sommarjobb som kan sponsra det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar