torsdag 24 maj 2012

You didn't have to cut me off, make out like it never happened.

Sista nationella provet i matte under förhoppningsvis hela min livstid är gjort idag. Dagen började väl som de flesta andra dagarna, jag vaknar alldeles för tidigt. Halv sex imorse vad jag klarvaken och påväg ut och gå en runda. Dagen rullade på med prov, underbar mat i skolan (leverbiffar med den mest underbara gräddsåsen), sammanbrott på astronautkunskapen och konditionsträning på idrotten.

Lite handling efter det och så är jag här nu. Träningsresultat; har gått en mil och sedan intervallträning. Hade velat hinna med styrka men har insett att det nog inte hinns med (jag ska inte skylla på det, jag vet). Men nu är det bara ett par timmar innan jag borde sova och jag bör packa och fixa lite mat till imorgon innan dess. Fick till och med banta ner på min älskade laga-kvällsmat-tid. Blev snabbmat á la Frida; wok. Wokgrönsaker, kassler och en klick turkisk yoghurt. Inte den bästa maten som finns men helt okej!


2 kommentarer:

  1. Är turkisk yoghurt inte gjord på komjölk?

    SvaraRadera
  2. Jopp, men kan äta lite mjölk ibland :)

    SvaraRadera