onsdag 23 maj 2012

Om du bara vill öppna din dörr och bara våga släppa någon in.

Har senaste veckan knappt gjort annat än att kolla ner i böckerna. Eller jo, jag har tränat och ätit en massa mat (om det förvånar någon) och besökt Norge två gånger. Första gången åkte jag dit själv den 17 maj och bara hade en sådan dag som man måste ha ibland då man bara strövar runt och inte gör någonting vettigt allt. Det var hur skönt som helst! Andra gången var med skolan då vi var på högskolan i Narvik och sedan på krigsmuseet.






Annars har det bara varit näsan i böckerna och så kommer det vara ett tag till. Dock så åker jag hem imorgon för en snabbvisit hemma över helgen för att vara med på Holje musikklassers 20-årsjubelium. Ska bli så underbart skönt att komma ner till värmen, till ett grönt landskap men främst till grillen!

Dock är det lite kvar som måste fixas innan jag åker hem. Besök inom panduro för att fixa saker  till projektarbetet, biblioteket, handla lite, städa och träna. Just det, sen var det ju ett nationellt prov i matte d som ska klaras av med... Aja, har en hel eftermiddag att plugga då jag lyckades starta dagen med den dagliga  promenaden och ett träningspass innan jag begav mig till skolan. Ibland kan det vara bra att vakna tidigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar