måndag 28 maj 2012

Hör nu mina ord min vän.

Tror aldrig jag har varit såhär stressad över skolan innan. Fysikprov imorgon, biologi- och astronaukunskapsinlämning på onsdag. Värt att nämna är då att jag kommer vara i skolan mellan klockan åtta och någon gång efter sex på kvällen. Hinna skriva astronaut och biologi? Nja, svårt att se vart den tiden finns.

Ska bli så skönt att vakna på torsdag och veta att inte en enda inlämning kvar då, bara ett kemiprov om en vecka. Sen är det sommarlov. Har nog inte riktigt förstått att det är sommar snart. Kan det bero på att det inte är sommar här? Kanske. Dock hoppas jag att de två sista veckorna går något fruktansvärt fort för nu vill jag bara ha värme. Mindre än två månader kvar till Peter Johansson och till Korrö och jag är så taggad! Taggad är jag också på att baka, och äta...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar