söndag 13 maj 2012

Tonight we are young.

Efter en dag med intervaller, promenad, träning och Candide-skrivande var det dags för något riktigt kul. Visst träning är kul men detta var ännu roligare. Det var dags för konsert. Inte vilken konsert som helst utan Walter Bobs första!

Shit säger jag bara. När jag och Linn kom dit var det något överraskande bra band som spelade innan det var dags för det vi alla hade väntat på; Walter Bobs debut. Säger det igen; shit! Hade förväntningar att de skulle vara bra men detta var bättre än vad jag hade trott. Måste säga att ni var sjukt bra!

Har haft en kväll fylld med musik, prat, den konstigaste spelningen jag har varit på, ännu mera musik och ännu mera prat. Har med andra ord haft en riktigt skön kväll. Nu väntar bara kvällsmackan innan jag ska krypa ner i min sjukt snygga, nyköpta "Tusen Toner-tröja". Blev lovad att jag skulle sova riktigt skönt i den så snart är det upp till bevis. Den är sjukt skön nu så det bådar gott. Men sover jag inte gott i den, då kommer jag söka upp dig som sålde den och klaga, precis som jag lovade!


Walter Bob!

Walter Bob!

En riktigt speciell men ändå cool spelning.

Är den inte snygg så säg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar