måndag 14 maj 2012

Kastar mig fram, nu lämnar jag land.

Det är den 14:e maj och det snöar ute. Eller ja, det snöade innan idag. Trots snö & vind blev det promenad och träning i morse innan skolan. Känns inte särskilt bra med träningen då jag befarar att jag har dragit på mig en benhinneinflammation på höger ben. Är livrädd för att förvärra det så löpningen ligger för nuvarande nere. Nere ligger också benträningen då det gör ont när jag försöker. Vet inte hur mycket jag vågar belasta, gaah jag vill bli av med skiten!

Candide-uppsatsen är klar, den ska bara skickas in. Engelska C-förberedelserna går skit. Dock börjar jag se en ände på detta. Jag fick de första sommarkänslorna idag (trots snö & blåst) och det var så skönt. Jag vill ha sol, värme och och grilldoft. Det skulle vara så skönt.




2 kommentarer: