tisdag 8 maj 2012

So let's set the world on fire, we can burn brighter than the sun.

Efter att ha svävat på moln och tagit verkligheten med en klackspark har nu verkligheten kommit ikapp mig. Skolarbetet står mig upp i halsen och det stockas bara på mer och mer. Att åka tillbaka en vecka i tiden och leva i den bubblan jag gjorde då, det skulle vara så underbart.

Att mysa, kolla på serier i stora mängder utan att någon bryr sig, ta en spontantripp till Norge, äta finfin middag, springa runt i leksaksaffärer, springa runt i övriga affärer utan mål och mening men ändå ha så kul, jubla över skittles som om det vore det bästa här i livet, ha konstiga diskussioner om allt och ingenting. Det är exakt vad jag vill göra nu. Jag vill inte bry mig om vad en primitiv funktion till en integral innebär, jag bryr mig inte om det! Jag bryr mig däremot om Robin och Ted kommer bli vänner igen, om Gibbs kommer lösa nästa fall och om Meredith kommer att överleva. Jag vet hur det går i alla tre fallen men jag vill ändå veta det igen!


Narvikresa

Fina fyndet i leksaksaffären!

<3

Finfin förrätt

Finfin varmrätt

HIMYM + B&J + pojken = <3!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar