tisdag 4 oktober 2011

Vem har tänt den stjärna som speglas i ditt öga?

Blir mer och mer förvånad över mig själv vad jag gör för att slippa plugga. Har ägnat ett tag om att läsa igenom gamla blogginlägg som jag har skrivit. Faktiskt riktigt kul att läsa det, även om jag vissa tillfällen inte förstår vad jag har skrivit om medan jag med vissa inlägg kommer ihåg exakt vart jag var och hur jag kände.

Förövrigt är det 18 dagar tills jag åker hem och 81 dagar tills julafton. Vet faktiskt inte vad jag längtar mest till... Jag vet i alla fall vad jag inte längtar till; matteprovet imorgon. Önskar istället att jag befann mig hemma, där det doftar av nybakta pepparkakor, julmusiken spelas på hög volym, paketen håller på att lackas in och granen står och luktar gran. Åhh vad jag vill ha jul nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar