onsdag 12 oktober 2011

Minns du den kvällen, den månskenskvällen?

Var och spelade ikväll. Ja, du läste rätt, jag var och spelade. Här i kiruna! Kunde inte en enda låt men vad gjorde det? Vissa fanns det noter på, vissa inte. På de som inte fanns noter på fick jag en tonart och så var det att göra det bästa av saken helt enkelt. Nya låtar, ny musik och nytt roligt folk att spela med, vad mer kan man begära? Fick med mig några noter hem mot ett löfte att jag kommer tillbaka nästa vecka och kanske redan på måndag igen.

Ska även på möte imorgon om dansen som sarah ska starta. Ser verkligen fram emot det då jag tror att det kan bli riktigt kul! Trots det känns det lite konstigt. Går från att ha ingenting att göra om eftermiddagarna/kvällarna till att ha saker att göra minst tre gånger i veckan. Men vad gör det när det är de sakerna jag tycker om mest att göra? Just det, ingenting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar