tisdag 12 juli 2011

Don't you treat me like i commited a crime

Min turné runt om i Sverige har precis tagit sin början. Med Kivik som sydligaste punkt och Kiruna som nordligaste tycker jag det känns som en ganska omfattande tur. Allt detta på två veckor med. Det första stoppen på resan är Ransta dit jag är på väg nu. Där ska jag träffa Sebastian och ha det allmänt trevligt i sex dagar. Efter det bär det hemåt för att packa ihop allt som ska med upp till Kiruna på en eftermiddag. För er som trodde att vi skulle till Kiruna efter det trodde fel. Vi ska nämligen ner till Kivik och hälsa på mina släktingar där, gå på Kiviks marknad, beundra naturen, äta och äta lite till.

Därefter blir det hem, sova några timmar innan vi beger oss först till Stockholm. Där blir vi hämtade på centralen och vi åker ut till Erik där vi är i några timmar. Vi åker tillbaka in till centralen och sen väntar en resa med nattåget upp till Kiruna. Där ska flyttas och målas (förhoppningsvis) utav bara den. Förhoppningsvis ska vi också hitta på något annat än bara sitta instängd i en liten lägenhet som luktar färg. Jag har beställt bra väder och mamma har beställt en bil så det blir antagligen en tur till Norge med (på begäran av mamma).

Med andra ord, turnén Ransta-Kivik-Stockholm-Kiruna har precis tagit sin början. Det är upplagt för två riktigt trevliga veckor och jag ska göra allt så de också blir det. Kameran ska med överallt så jag har som mål att inläggen ska bli fulla med bilder och inte lika tråkiga som vanligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar