fredag 8 juli 2011

Om igen ger du mig tro på kärleken

Varför blir jag som mest produktiv om kvällarna och nätterna när jag borde sova? Hela familjen (utom systern som är och jobbar) ligger däckade sedan klockan tio så de är inte till något sällskap så då gör jag ju vad jag brukar göra när jag är ensam; sätter mig vid datorn. Nördade sönder Emipres and allies tills energin tog slut och då fortsatte jag med att redigera bilder från de sista dagarna i skolan och några från konserten igår. Det resulterade till att jag lade upp en drös med bilder på facebook som nu går att beskåda.

Ni som nu undrar varför jag gnäller över att jag blir produktiv på kvällen när jag borde sova när klockan är tio i tolv och hela natten ligger framför er, till er kan jag komma med en förklaring. Spelning på bröllop imorgon väntas och innan dess ska låtarna spelas igenom, jag ska fixa i ordning mig och vi ska åka dit. Tack och lov är kläderna valda så det slipper jag stressa med imorgon.

Till er som inte tappade intresset för detta totalt meningslösa inlägg efter två meningar säger jag grattis! Till er som läste igenom hela inlägget säger jag förlåt för att ni slösade er tid på detta. Det ska inte komma något mer sådant här innehållsfattigt och tråkigt inlägg. Inte något mer idag i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar