söndag 4 september 2011

Life ain't easy

Har inte orkat göra varken historia eller matte idag. Har haft en sådan dag då bara ingenting stämmer. Hela dagen har gått åt till att baka bröd för att slippa göra något men främst för att hålla undan tankarna. Saknaden efter att kunna träffa en av de man tycker om allra mest, sätta sig och prata om allting utan att den andra blir uttråkad av de meningslösa diskussionerna är något jag saknar. Jag saknar det alldeles för mycket. Jag saknar att kunna skratta om hur patetiska och sorgliga är. Jag saknar att kunna säga vad jag tycker utan att vara rädd vad den andra tycker. Jag saknar att skratta så mycket så att jag börjar gråta. Jag saknar er.






3 kommentarer:

  1. Jag saknar dig också frida! <3 Btw, Den bilden kommer jag att hämnas för ;)

    // Majah

    SvaraRadera
  2. Det finns det delade meningar om.. <3

    SvaraRadera