tisdag 13 september 2011

Jag vill ha dig här på riktigt inatt och suga liv ur din halspulsåder.

Känner hur jag bara klagar här hela tiden. Men så är det, detta kanske är min alldeles egna klagomur.

Efter en dag som har gått både upp och ner gick det käpprätt åt skogen. Mina älskade högtalare bestämde sig nämligen att gå sönder. Skulle dra ut sladden ur basen och något inuti den brast och följde med ut. Great! Hur ska jag nu överleva? Tröstade mig genom att laga någon konstig, men riktigt god mat. Ris med bambuskott, sojamjölk, mango, currypasta, mango chutney och det mest oväntade, falukorv. Kom åter igen på hur fruktansvärt gott mango är i mat. Skulle också tränat men klarar inte av det i sorgen som har kommit över högtalarna.

Ska sluta klaga nu, för detta inlägget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar