torsdag 29 september 2011

Just breathe

Skrev detta omtalade och hatade fysikprovet idag. Jag brukar oftast ha en känsla hur det gick men nu har jag verkligen ingen aning. Kan ha skrivit ig men kan också ha skrivit mvg. När det var klart tyckte jag att jag förtjänade lite semester så jag stannade kvar i skolan och umgicks innan jag lyckades dra mig hemåt.

Hemma tyckte jag också att jag förtjänade lite semester så jag gjorde absolut ingenting ända fram tills för en timme sedan. Tyckte då att jag behövde slappna av lite så jag satte på en yogaskiva och gjorde det lite mysigt på mitt rum med tända ljus. Tog mig igenom yogan och nu såhär efter jag känner jag hur stel jag är men ändå hur skönt det var. Känns lite konstigt att säga det men det känns som man (iallafall jag) får ett helt nytt lugnt av det. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar