måndag 26 september 2011

I need you by my side

Födelsedagen är över. Helgen är över. Kommer en berättelse om hur födelsedagen & helgen var men jag orkar inte skriva den nu. 

Lämnade tidigare idag av sebastian vid taxin och som varje gång är det tyngre än den förra gången. Har haft några helt underbara dagar som jag kommer att leva på och sakna ett bra tag framöver. Har nu en vecka med plugg, plugg och ännu mera plugg framför. En kemiredovisning och ett fysikprov denna vecka. Sen är det matten som ska kommas ikapp med och astronautkunskapsprov är inte att glömma till nästa vecka. Är så trött på allting som har med skola att göra så det står mig upp i halsen. Om jag ska fortsätta att klaga så kan jag klaga på en sak till; min mobil. Inte nog med att den är superseg, det kan jag stå ut med, men nu har den bestämt sig för att bara skicka sms när den själv känner för det. Tack så mycket älskade mobil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar