torsdag 15 september 2011

He, may be the reason I survive

Jag tar tillbaka det jag sa igår om att jag varierade sträckningen. Fick lite tankefel så jag får väl slänga in en rättelse, jag sträckte samma lår igen. Tack och lov känns det betydligt bättre idag

Astronautkunskap, matte c & fysik. Härlig dag idag! Eller inte... Det positiva är att det är ärtsoppa & pannkakor till lunch idag! Mm vad jag älskar maten här! På tal som saker jag älskar, eller egentligen hatar, fast nu älskar jag det. I vanliga fall hatar jag överraskningar, men nu plötsligt älskar jag överraskningar. Eller denna överraskningen... Det kanske låter lite konstigt att jag vet om att jag ska få en överraskning men själva överraskningsmomentet är att jag inte vet när den kommer. Eftersom jag knappt själv förstår vad jag har skrivit just nu så kan jag förtydliga med att överraskningen är att sebastian kommer. Överraskningsmomentet är att jag inte vet vilken dag han kommer. Ser fram emot det fruktansvärt mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar