söndag 28 augusti 2011

Jag tror du ler, precis som vanligt

Efter att ha gått runt och varit glansig i ansiktet hela dagen idag är ansiktet fortfarande inte bättre. Problemet är att jag är så torr så jag tror hela ansiktet snart flagnar av. På grund av det har jag gått runt med babyolja i ansiktet i hela dagen. Känns lite meningslöst nu när det ändå inte har blivit bättre och att jag har fått gå runt helt glansig (har sett ut som jag har svettats i ansiktet hela tiden) under hela dagen. Som kronan på verket hatar, ja jag verkligen hatar, att vara minsta lilla glansig i ansiktet. Visst om andra är det, det går bra. Men om jag är det så får jag panik!

Aja, nog pratat om mitt ansikte. Imorgon är det dags för skolan igen. Enligt ryktet börjar vi med historia med ullis, känns som det kommer bli en riktigt mysig lektion. Eller? Trots att vi börjar imon och jag har varit här uppe i bara fem dagar känns det som jag har hunnit med väldigt mycket. Så mycket har hänt på de få dagarna att det är konstigt. Det som har hänt är inte konstigt, kanske inte det jag väntade mig bara. Men vad gör det? Livet är fullt med överraskningar!

1 kommentar:

  1. jag hatar också när man glänser minsta lilla i ansiktet! ^^

    //pow

    SvaraRadera