onsdag 24 augusti 2011

I'll keep on dancing.

I söndags var det dags. Dags för olofströms stora dag. Metalldagen. Årets stora artist var eric saade men det var inte för honom jag åkte dit i första hand. Det var nämligen för att se strum, ett riktigt bra band från sölvesborg. Har sett de några gånger nu och ändå lyckas de bli bättre för varje gång! Hade egentligen tänkt att gå hem efter att ha sett musikklasserna (som spelade efter strum) men på något sätt lyckades jag stanna kvar.

 





Det kom rök, tjejerna skrek. Det kom ännu mera rök, tjejerna skrek ännu mera. Eric saade kom ut på scenen, jag fick hörselskadorna. Jag är inte något särskilt stort fan av saade men jag måste erkänna att han är en riktigt bra liveartist. Ett stort plus är att han också har riktigt bra dansare!












1 kommentar: