onsdag 12 juni 2013

No rest.

Klockan är 04.09 och jag har inte sovit en blund. I sängen ligger det någon och sover så gott men inte kan jag göra sällskap. Det går verkligen inte att sova. Allting bara snurrar runt i huvudet. Att jag om två dagar tar studenten, att jag om fyra dagar flyttar ifrån mitt liv de senaste tre åren och att jag om en månad kanske sitter i Australien.

Det skrämmer mig. Samtidigt är det en lättnadskänsla. En lättnadskänsla över att veta att jag har någonting att göra. Nåja, ska inte ropa hej än för allting är inte spikat. Vågar inte ropa hej förrän flygbiljetten är bokad. Men det är ett steg i rätt riktning i alla fall. Har en Skype-intervju om mindre än 11 timmar och jag har inte sovit någonting. Bra där. Kommer bli en fin dag idag känner jag. Happyface!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar