lördag 18 maj 2013

Tired all the time.

Kändes lite konstigt idag att gå utanför dörren och inte frysa. Jag menar att inte känna en enda kall bris utan nu var det bara värmen. Så fruktansvärt skönt! Hoppas verkligen att värmen nu håller i sig. Detta fina väder har lett till att jag har varit ute och gått 1,5 mil idag. Har man inget bättre för sig så...

Har fortsatt mitt kärleksfilm-maraton med lite stopp för NCIS och Sällskapsresan. Blir så frustrerad av att inte ha något att göra. Samtidigt orkar jag inte göra något. Jobbig ekvation där.

Har haft sådan fruktansvärd längtan till att grilla. Åhh vad jag saknar det! Saknar min moped gör jag också. Kanske låter konstigt att en 18-årig saknar sin moped men för mig är det mer än en moped. Det är ett av mina största intressen. Har sådana högflygande planer för den. Får se hur det går med dem....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar